• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Collector, inget svar om utbetalning

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
L

Laaa52

Gäst
Poäng: 0
Nej jag har ju inre fått nått sms än
Hoppas på att det kommer idag,står ju att dom alltid skixkar ut ett sms som bekräfta utbetalningen sen skriver några att dom inte fått sms alls utan pengarna bara kommit.aja det år väll bara o hoppas hoppas hoppas
 
L

Laaa52

Gäst
Poäng: 0
Blev beviljat den 22 januari den 23 kom skuldebrevett jag Skickade in det den 25e så det bör ha fått det den 26e?inte ett ljud från dom,vet att dom ska sända sms när utbetalningen är gjord o ger dom avslag ska detta ska per mejl men är helt tyst
Du då?har du fått sms om utb?
 
G

Ggaj

Gäst
Poäng: 0
Blev beviljat den 22 januari den 23 kom skuldebrevett jag Skickade in det den 25e så det bör ha fått det den 26e?inte ett ljud från dom,vet att dom ska sända sms när utbetalningen är gjord o ger dom avslag ska detta ska per mejl men är helt tyst
Du då?har du fått sms om utb?


Nä inget sms eller mail . Signerade med bank id . Ligger ett par dagar efter dig .
Vi får la se tycker det verkar segt .
 
L

Laaa52

Gäst
Poäng: 0
Ja sjukt segt. Det ska står som framtida insättning när man har swedbank var det en som sa till mig när dom använder sig av Sus
 
L

Laaa52

Gäst
Poäng: 0
Nej vet ni vad på söndag har det gått två veckor sen jag ansökte o har ej fått nått sms om utbetalningen el nått mejl om avslag vet i fan vad dom styr med
Fruktansvärt sega
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp